Om foreningen

Valsgård jagtforening er stiftet den 6. juni 1932.  I dette år lavede foreningen sin første udsætning af vildt, hvor der blev udsat 10 fasaner og 6 harer. I samme år blev der afholdt den første flugtskydning i Bramslev Bakker, samt saloon skydning i Forsamlingshuset.

I år 2004 opførte foreningen en jagthytte til foreningens medlemmer ifb. fællesjagter og andre aktiviteter. Denne er senere taget i brug til udlejning for andre end foreningens medlemmer (se under fanen Udlejning af jaghytten).

Valsgård jagtforening afholder årligt foreningsjagter og rævejagt, samt flugtskydning. Desuden bl.a. trofæaften, bukketræf, knivaften, foredrag mm.

Ønsker du at være medlem af foreningen tages kontakt til formand Tommy Mogensen på - 40 19 43 46

Lokale arrangementer

Lokale nyheder

9. jan. 2020
Resultatlister fra kvalifikationsskydningen i jagtfeltskydning d. 23. juni 2019 i Ulfborg. Forbundsmesterskabet foregår samme sted d. 22. september 2019.
3. dec. 2019
Stig Jørgensen kommer og deler ud af sine erfaringer med opbygning og vedligehold af ”baitpladser” samt hvilket grej der er nødvendigt.
3. dec. 2019
Dette er en nyhed om fremtidens geværer Dette er en nyhed om fremtidens geværer Dette er en nyhed om fremtidens geværer Dette er en nyhed om fremtidens geværer Dette er en nyhed om fremtidens geværer